Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı
 Ezberbozan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan

20 Eylül 2014 Cumartesi

Davutoğlu: Bugün maskeler indi


Başbakan Ahmet Davutoğlu, Ankara Esenboğa Havalimanı'nda rehinelerle birlikte bir otobüsün üzerinden vatandaşlara hitap etti.
Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Bugün bir bayram günüdür. Sadece Musul'dan gelen ve onların aileleri için değil, Hakkari'den Edirne'ye, Artvin'den Muğla'ya bugün bütün bir milletimiz için bayram günüdür" dedi.

Terör örgütü IŞİD tarafından rehin alınan Musul Başkonsolosu ile beraberindeki 45 Türk vatandaşı, 101 gün sonra bu sabah serbest
kaldı. Bunun üzerine Başbakan Ahmet Davutoğlu, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'deki programını yarıda keserek Şanlıurfa'ya geldi. Rehinelerle birlikte Ankara'ya gelen Davutoğlu, Esenboğa Havalimanı'nda uçaktan MİT Müsteşarı Hakan Fidan ile birlikte indi. Serbest kalan Türkler uçağın kapısında göründüğünde ise yakınları sevinç çığlıkları içerisinde sevdiklerine koştu.

Esenboğa Havalimanı'nda Başbakanlık otobüsünün üzerine kurulan kürsüden gazetecilere açıklama yapan Başbakan Davutoğlu, "Değerli vatandaşlarımız hepinizi saygıyla, muhabbetle, şükür ile selamlıyorum. Allah'a hamd olsun. Hepinizi şükür ile selamlıyorum. Bugün bir bayram günüdür. Sadece Musul'dan gelen ve onların aileleri için değil, Hakkari'den Edirne'ye, Artvin'den Muğla'ya bugün bütün bir milletimiz için bayram günüdür. Üç ayı aşkın bir zamandır, gece ve gündüz onları hayal ettik. Rüyalarımıza girdiler. Gözümüzün önünden hiç gitmediler, hep onlarla düşündük, onlarla uyuduk, onlarla kalktık. Çocuklarımızı okşadığımızda, Sayın Cumhurbaşkanımızla birlikte onları düşündük. Torunlarımızı okşadığımızı buradaki Deniz'i, Ela'yı düşündük. Hep bir aile ile tek yürek ile dualar ettik. Şimdi bayram zamanı, şimdi şükür zamanı. Ben her şeyden önce Sayın Başkonsolosumuza ve bütün ekibine teşekkür ediyorum. Öztürk kardeşim ve bütün ekibi vakur ve metin bir şekilde beklediler, baş eğmediler, dimdik durdular. Neyi temsil ettiklerinin bilinciyle hep devletlerine ve her an arkalarında olan milletlerine inandılar. Bugün aramızdalar, bugün o onurlu, o sabırla bekleyişin hasretle buluşmayla noktalandığı gün. Hepsine teşekkür ediyorum, hepsini bağrıma basıyorum, alınlarından öpüyorum, kucaklıyorum" şeklinde konuştu.

Tam Yol Devam !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Partisi AkParti

Popüler Yayınlar