Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı
 Ezberbozan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan

12 Temmuz 2011 Salı

Uyuyan Aydınlar !../ Sanki Yine Bir Şeyler Dönüyor, Sıra Futbola Geliyor… - Bedri Baykam

“sürekli krizden beslenen” ortamda sıra spora geldi. “Fenerbahçe operasyonu” ilginçtir, aynen “Ergenekon” tarzında paketlenmiş. Medyanın baş kılavuzluğu altındaki gelişmelerde, iktidarsever gazeteler en önde. Toplu baskınlar ve polislerce başından bastırılarak (pes!) arabalara itilen yöneticiler, başkanlar, yüreği kanayan gol kralları… Hedef: Atatürk’ün kulübü olmakla övünen, “Fenerbahçe Cumhuriyeti” ve Aziz Yıldırım. Sanki onun karizması, “tek güç” olmayı kafasına koymuş birilerine dert!. Böylece yeşil sahalarda gezinenlerin kafasına bile “hay Allah, biz siyasete de bulaşmıyorduk ama, yarın sıra bize gelir mi?” sorusu girivermiş. Milyonlarca taraftara da “sizler önce iktidarın varlığına müsamaha ettiği kullarısınız!” gerçeği hatırlatılmış oluyor!
Tam Yol Devam !

Yukarda Sanki Yine Bir Şeyler Dönüyor, Sıra Futbola Geliyor… - Bedri Baykam yazsından küçük bir alıntı yaptım. Yazının içeriği aynı ...

Ben anlamadım gitti ! bazı insanlarda gerçekten mi beyin yok yoksa işlerine mi gelmiyor (?)..
Evet, Bedri Baykam'ın yazısında doğru tespitler var ! Herşey sırayla kurcalanıyor... Dediğiniz gibi sıranın kime geleceği hiç belli değil...

Hani, siz anımsıyor musunuz ? Bu hükümet öncesi hatta 70'lerden bu yana sistemi sorgulayışımızı... İsyanımızı,direnişleri ? ''D eğiştireceğiz'' sloganlarını? Unuttunuz mu?
Her şey yolunda mıydı? Her yan güllük gülistanlık mıydı?



Şimdi, bu güne dek dönen çarkın dişlisine tırnak atan var. Karanlık örtüleri tek tak kaldırıp cesaretle altına bakan var!
Ben sağcı, sizin deyiminizle 'dinci' v.s. değilim. Sayenizde soldan da ettiniz beni.  2002 ye kadar hiç oy kullanmadım.. 2002 de bir şans verdim.. Ve yanıltmadı beni.
Biz sizinle aynı düşünürdük, yazılarınızı severek takip ederdim.. Siz, böyle şartlanmışlıklarla, sabit fikirlilikle giderseniz ülkesini seven bir insan olmazsınız. 

Lütfen, Türkiye'de yapılanlara bir bakın! Sesimizin dünyayı ilk defa salladığını görün! AKP hükümeti Türk Milletini aşşağılık kompleksi duymaktan kurtarmıştır. Hep ezgindik! ABD başkanı, başbakanımıza tel. açsa olay olurdu. Şimdi bunlar çok sıradan..

Bu güne dek hangi hükümet döneminde atılımlar yapıldı ? Nur içinde yatsın, yapabilse bir tek Ecevit yapardı. Ama yaptırmadılar! Türkiye üzerinde tekelini kurmuş bir kaç küçük grup, çarkları bozulmasın diye adım attırmadılar.

Şimdi her şey çözülüyor.. Dağlar ovalara, ovalar düzlüklere dönüşlüyor !.. Rahat olun, mutlu olun bence.. Eğer bu ülkeyi ve ülke insanı seviyorsanız, yarın yutmak zorunda olacağınız şeyler söylemeyin! 
'AKP yandaşları' diye nitelediğiniz insan, kurum ve kuruluşlar gerçeği görenlerdir.

Peki, siz neyin-kimin yandaşısınız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Partisi AkParti

Popüler Yayınlar