Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı
 Ezberbozan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan

25 Mayıs 2012 Cuma

Erdoğan, sezeryanla doğuma karşı olan bir başbakan

 Erdoğan: Kürtajı 'cinayet' olarak görüyorum

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, sezeryanla doğuma karşı olan bir başbakan olduğunu, kürtajı bir cinayet olarak gördüğünü söyledi.
Erdoğan, Birleşmiş Milletler (BM) Nüfus Fonu ve Avrupa Parlamenterler Forumu tarafından düzenlenen, "Uluslararası Nüfus ve Kalkınma Konferansı"nda yaptığı konuşmada, kendisinin Türkiye'de her aileden en az üç çocuk
istediğini belirtirken, sezeryanla doğum ve kürtaja karşı olduğunu, şu sözlerle dile getirdi:
"Ben ülkemde her aileden en az üç çocuk istiyorum. Ben, sezeryanla doğuma karşı olan bir başbakanım. Kürtajı bir cinayet olarak görüyorum. Buna kimsenin müsaade etmeye hakkı olmamalı, ha anne karnında bir çocuğu öldürürsünüz, ha doğduktan sonra... Hiç bir farkı yok. Buna karşı çok daha duyarlı olmaya mecburuz. Çocuklarımızın eğitimi, üzerinde en fazla hassayitle durduğumuz bir konu."


Tam Yol Devam !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Partisi AkParti

Popüler Yayınlar