Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı
 Ezberbozan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan

18 Haziran 2011 Cumartesi

Merhaba:) Sevgili Blog Misafirlerim..

Bloğumu yeni açtım. Şu an henüz özgün sayfalar yazamadım.. Şimdi yazmak istedim, fakat çok uykum geldi.. Sizlerle paylaşmak istediğim çok şey var.. 
Sizler (?) Yolu buraya düşenler... Sizler, her kimseniz ... ne düşünürseniz... neye inanırsanız.. 
Her birimiz ayrı yollarda yürüyor olabiliriz... Kesin olan bir şey var ki düşümüz aynı !
Hepimiz özgür ve adaletli bir dünyada insanca yaşam istiyoruz !.. Kimimize birileri yol gösteriyor, sorgulamadan ardından yürüyoruz... Kimilerimiz seçiyoruz...

Sn. Başbakanımız ''Beraber yürüdük biz bu yolarda!..' diyor. Kişisel olarak ben, beraber yürümedim.. Başka çizgide katkıda bulunarak yol almaya çalışıyordum.. Şimdi burdayım.
Bu noktada, söylediklerim bir çelişki gibi gelebilir...  Benim için bir karışıklık yok.
Söylenebileceklere ancak önsöz olabilecek bu küçük başlangıçtan sonra, zaman zaman bu iki nokta arası öyküyü güncelle birleştirerek paylaşacağım sizlerle..

Türkiye'nin Partisi AkParti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Partisi AkParti

Popüler Yayınlar